Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Інформативність упаковки та її поліграфічна реалізація

Валерій Кривошей, головний редактор

07.12.2020

Сьогодні важко уявити людину, яка перед будь-якою покупкою продукції не цікавиться її властивостями та іншою інформацією про безпечність, термін придатності, умови зберігання та споживання або користування. Існують нормативні документи, що регламентують перелік обов’язкової інформації, яку виробник продукції повинен надати споживачу. І тут важливим помічником є упаковка, яка, з одного боку, інформує споживача про продукцію, а з іншого – сама виконує багато функцій.


Упаковка в повному розумінні несе на собі (точніше, на своїй поверхні) безліч малюнків, написів, різних позначок, символів. Усі вони наносяться на упаковку різними поліграфічними способами залежно від форми, розмірів і матеріалу упаковки, кількості кольорів, накладу та інших параметрів. Сучасна поліграфія здатна реалізувати будь-який задум дизайнера, конструктора й технолога щодо розміщення необхідної інформації про упаковку.


Отже, упаковка для споживача – наче розкрита книга, яка інформує та розповідає, пояснює та попереджає, забезпечуючи невидимий, але постійний зв’язок із виробником продукції.



Дякую за розуміння та підтримку

Головний редактор
Кривошей В.М., к.х.н.