Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

25 років у інформаційному просторі

05.02.2021

Шановні читачі! Ви тримаєте в руках перший номер журналу «Упаковка» у 2021 р. І не здогадуєтеся, що він за загальним рахунком є 140-м, а журналу в 2021 р. виповнюється 25 років.

 

Згадуючи, як починалася трудова біографія «Упаковки», варто зазначити про такі факти:

 

  • 15 лютого 1996 р. – у розмові Валерія Кривошея з Олександром Кучеренком, на той час начальником відділу тари та вторинних ресурсів Міністерства економіки, постала ідея видання журналу на пакувальну тематику;
  • 12 квітня 1996 р. – народилася назва журналу – «Упаковка»;
  • 25 квітня 1996 р. – журнал «Упаковка» було зареєстровано Міністерством у справах преси та інформації (свідоцтво КВ №1948);
  • 27 вересня 1996 р. – вийшов із друку перший номер журналу «Упаковка».

 

За 25 років у 140 номерах журналу було надруковано 2802 статті на різну пакувальну тематику, авторами яких є 1055 фахівців пакувальної справи. Серед них 937 спеціалістів з України та 118 – із 23 країн світу. До того ж серед авторського колективу журналу – 76 докторів наук та 181 кандидат наук. Саме завдяки такій команді досвідчених авторів та професіоналам із редакції журналу ось уже чверть століття «Упаковка» стоїть в авангарді на інформаційному просторі виробників і споживачів упаковки, пакувальних матеріалів та обладнання.

 

Журнал «Упаковка» з 1999 р. постановою ВАК України включено до переліку наукових фахових видань України, індексується наукометричною базою Index Copernicus (ICV 2018:44), реферується у виданні «Джерело».

 

Стратегічний слоган «Інформація – наша професія», розміщений на всіх сторінках, дуже вдало формулює місію журналу: забезпечення фахівців інформацією про пакування для вирішення бізнес-задач за допомогою сучасних пакувальних стратегій.

 

Для нас завжди було важливим довгострокове партнерство з компаніями пакувальної індустрії, виробниками пакувальних матеріалів та обладнання, упаковки та поліграфічного її оформлення, щоб допомогти забезпечити реальну рентабельність інвестицій кожного нашого партнера протягом тривалого часу, надати стратегічного значення та поінформувати про пакувальні бренди та інноваційні рішення через постійну їх присутність у всіх сегментах друкованого, цифрового та соціального інформаційного простору та безпосередній контакт з аудиторією читачів.

 

За чверть століття журнал «Упаковка» в різній формі співпрацював з більш ніж 950 українськими та іноземними компаніями, університетами, асоціаціями, громадськими та урядовими організаціями. Нам завжди була важлива їх думка про нашу роботу. Підбиваючи підсумки нашої роботи протягом 25 років, ми задали деяким з них два питання:

 

  1. Яку роль відіграє журнал для розвитку пакування в Україні, у тому числі на прикладі вашої компанії?
  2. Ваші побажання журналу на наступні роки.

 

Відповіді – нижче. Наприкінці зазначимо, що вже працюємо над черговим, 141-м номером «Упаковки».

 

Редакція журналу «Упаковка»

 

 

 

1. Журнал «Упаковка» є найстарішим і найавторитетнішим на українському ринку пакування. Статті та огляди, що в ньому публікуються, завжди цікаві, актуальні та професійні. Вам вдається поєднувати науковий підхід з доступим викладанням складних тем, тому наша компанія дуже цінує нашу багаторічну співпрацю з просування і популяризації найкращих європейських і світових практик на українському ринку.

2. Цей рік ще раз нагадав нам усім, що потрібно залишатися гнучкими й відкритими до змін, швидко пристосовуючись до нового світу, що постає перед нами (це стосується й інновацій у пакуванні та створенні нової економіки замкненого циклу). Бажаємо вам досягати успіхів і надалі! А головне – змінюючись згідно з вимогами часу, зберегти унікальну сімейну атмосферу і професіоналізм! А ми будемо продовжувати допомагати у вашій благородній справі популяризації сучасних пакувальних рішень і в зміні суспільної думки щодо пакування.

Олександр Александров

 

1. Развивая украинскую упаковку, журнал «Упаковка» объединяет потребителя с производителем. Он помогает анализировать рынок упаковки и тенденции развития конкурентоспособной упаковки, продвигать продукцию на международные рынки, указывает на проблемы в области утилизации упаковки. Благодарим коллектив за профессионализм, высокие стандарты работы. Гордимся сотрудничеством!

2. Желаем стать несомненным авторитетом на международном рынке, запустить издание на английском языке, иметь огромный тираж и безграничную популярность.

Александр Андреенков

 

1. Журнал «Упаковка» максимально сприяє розвитку упаковки не тільки в Україні, а й за її межами. Він регулярно розміщує актуальну інформацію про сучасні розробки, матеріали та технології виробництва. Ми дуже раді бути причетними до заходів, які організовує журнал. Наша багаторічна співпраця допомагає розвивати пакувальну індустрію України.

2. Продовжуйте популяризувати українських виробників упаковки на міжнародному рівні! Бажаємо творчих успіхів, натхнення, вдалих проєктів та вдячних клієнтів.

 Олександр Баталов

 

1. Для Української академії друкарства журнал «Упаковка» є ефективним джерелом для отримання найновішої інформації з розроблення нових пакувальних матеріалів та обладнання. Друкування наукових статей у журналі науковцями академії, регулярне спільне проведення в академії наукових конференцій, семінарів, зустрічей та інших заходів відкриває нові можливості в розробці та вдосконаленні новітніх технологій для пакувальної індустрії.

2. Бажаємо журналу й надалі висвітлювати важливу поліграфічну та пакувальну тематику, пов’язану з обробкою пакувальних матеріалів на основі паперу й картону. Пропонуємо розглянути можливість створення сторінки з висвітлення студентської участі в розробленні задач з пакувальної справи.

Богдан Дурняк

 

1. Журнал «Упаковка» играет важную роль для развития упаковки в Украине, поскольку профессионально держит руку на пульсе появления новых технологий и тенденций в упаковочной отрасли, информирует о текущей ситуации на рынке. Он является информационной площадкой, объединяя производителей упаковки, их заказчиков, поставщиков сырья и конечного потребителя.

2. Желаем журналу развиваться, идти в ногу со временем и охватывать все больше интересных тем.

Геннадий Жданов

 

1. Задавати тон, виокремлювати найголовнішу проблематику в пакувальній індустрії, розставляти правильні акценти – завдання, з якими на «відмінно» справляється колектив журналу «Упаковка». Ба більше, точно та виважено висвітлювати актуальні питання сьогодення та перспективи розвитки промисловості – заслуга журналістів з мотивованою професійною віддачею. Журнал «Упаковка» – це ресурс, до якого ми повертаємося знову і знову, це платформа перетину виробників та споживачів, місце дискусій та ідей.

2. У часи наступальної діджиталізації та глобалізації бажаємо журналу залишатися вірним своїй суті: бути інформативним майданчиком для пакувальників та партнерів задля розвитку бізнесу в Україні. Пройшовши тривалий шлях становлення, журнал має колосальний досвід та основу для освоєння нових вершин. Успіхів трудовому колективу!

Олександр Корольчук

 

1. Журнал «Упаковка» помогает продвижению на рынке новых видов сырья и упаковки, развивает культуру производства и потребления, играет важную роль в подготовке молодых специалистов. Всегда с интересом жду новый номер журнала. В каждом нахожу интересный для себя материал. Вся предлагаемая в журнале информация имеет глубокое научное обоснование.

2. Спасибо всем, кто принимает участие в создании номеров журнала.

Мария Курля

 

1. Відповім цитатою великого Кобзаря: «Учітесь, читайте, і чужому навчайтесь, й свого не цурайтесь...». Журнал є найефективнішою платформою як джерелом інформації для нашої компанії, а також платформою, завдяки якій ми можемо, «не цураючись», розповісти про власні інноваційні розробки в галузі гнучких пакувальних матеріалів.

2. «Citius! Altius! Fortius!» Бажаю й надалі розвиватись, продовжуючи тримати високий, недосяжний для інших інформаційний рівень журналу.

Денис Любенко

 

1. Експертний центр діагностики та лабораторного супроводу «Біолайтс» уже два роки успішно співпрацює із журналом «Упаковка». Ми відкрили для себе новий напрям розвитку – дослідження упаковки для харчових продуктів. Ми зрозуміли – зокрема, завдяки журналу – проблеми лабораторного контролю упаковки, з якими стикаються виробники різних її видів. Тому лабораторія «Біолайтс» продовжує відпрацьовувати методики для проведення випробувань упаковки для харчових продуктів. 

2Бажаємо журналу «Упаковка» успішного розвитку, нових ідей, надійних та достойних партнерів, а також шаленої популярності серед читачів!

Ольга Мартиненко

 

1. Журналы, выставки, конференции необходимы упаковочной индустрии Украины. Они являются отражением индустрии. Таким зеркалом является и журнал «Упаковка».

2. Желаем журналу «Упаковка» постоянно идти в ногу со временем, становиться более молодежным, делать больший упор на популяризацию упаковки.

Замир Начкебия

 

1. Журнал є практично єдиним друкованим виданням в Україні, яке професійно та багатогранно розглядає пакувальну тематику, дає змогу постійно знайомитися з найкращими представниками вітчизняного бізнесу та інноваціями в цьому напрямі.

2. Успіхів, подальшого розвитку та більш активного виходу на закордонні ринки.

Сергій Петренко

 

1. На мою думку, журнал «Упаковка» є дуже важливим джерелом інформації як для фахівців пакувальної галузі України, так і для споживачів, яке надає можливість знайти відповіді на різноманітні питання стосовно пакувальних технологій, матеріалів, обладнання тощо.

2. Бажаю всім причетним до журналу успіху та наснаги, якомога більше читачів, яскравих ідей та проєктів!

Олександр Смірнов

 

1. Благодаря журналу «Упаковка» специалисты нашей компании вот уже несколько лет подряд принимают участие в конференции «Упаковочная индустрия». Сюда мы приезжаем не для того, чтобы найти новых клиентов для своей продукции – промышленных адгезивов, а для того, чтобы узнать о тенденциях развития упаковки в Украине и мире, об инновационных проектах в области производства материалов и оборудования, да и просто пообщаться в кругу известных упаковщиков.

2. Желаем нашим партнерам – журналу «Упаковка» – и в дальнейшем следовать современной модели устойчивого развития, сохранять и приумножать достигнутые успехи и оставаться лидером в своем сегменте рынка!

Владимир Синицын

 

1. Журнал, який випускається вашою командою, впродовж всього часу існування є тим важелем, що підтримує й розвиває ринок упаковки в Україні. Також він забезпечує українських пакувальників актуальною інформацією, завдяки якій уважні читачі вихоплюють тренди та впроваджують їх у власному бізнесі. Хотілося б бачити більше діалогу між учасниками українського пакувального ринку.

2. Бажаємо безперервного розвитку!

Євгеній Титаренко

 

1. Журнал «Упаковка» для мене є важливою складовою частиною індустрії упаковки в Україні. «Упаковка» – це джерело систематизованої та актуальної інформації про стан і перспективи українського, європейського та глобального ринків, дзеркало наукових, технологічно-виробничих та бізнесових задач, які вирішує й впроваджує спільнота пакувальників України, майданчик для обміну думками і професійних дискусій. Для компанії HP та офіційного представника НР в Україні та Грузії компанії «Уніпринт» журнал «Упаковка» є ще й провідним медійним партнером у формуванні теперішнього та майбутнього упаковки України.

2. Насамперед дозвольте подякувати вам за вашу кропітку, важливу і дуже цікаву працю.

Всій команді професіоналів журналу – здоров’я та нових успіхів. Пережити чергові «складні часи» і вийти з них ще сильнішими, з новими досягненнями, надалі розвивати свої on-line платформи й конкурси, бути завжди актуальними, цікавими та успішними. З ювілеєм!

Дмитро Толстолужський

 

 

1. Для нас ваш журнал, как и сайт, – это, в первую очередь, солидная платформа для освещения новостей и технических возможностей W&H, а также надежный источник новостей на украинском рынке упаковки. Каждый номер журнала как логически, так и тематически хорошо структурирован. Вы последовательно и настойчиво ведете просветительскую работу в разных направлениях отрасли: научные и «прикладные» статьи и аналитические обзоры, публикуемые в «Упаковке», на мой взгляд, не только расширяют кругозор, но и, думаю, дают почву для размышлений о новых направлениях и возможностях.

2. Предлагаю ввести рубрику «Анонс профессиональной литературы, издаваемой в Украине и за рубежом». Желаю журналу «Упаковка» долголетия, творческого роста, новых идей, интересных авторов и читателей.

Елена Туржанская

 

1. Век скоростей. Важны стабильность, частота и скорость получения и передачи информации. Журнал «Упаковка» – это всего лишь частичка бытия, но всегда приятно знать, что, когда берешь в руки очередной номер, во-первых, находишь свой рекламный блок, а значит, ты донес до правильных читателей инфо о себе, а во-вторых, хотя бы в одной статье находишь что-то новое и полезное для работы.

2. Стабильности. Удачных маркетинговых решений. Сотрудникам – крепкого физического и психического здоровья, оптимизма и мира.

Игорь Ферьев

 

1. Благодаря журналу «Упаковка» мы можем рассказать о последних инновациях Ishida в производстве оборудования для упаковки и контроля качества продуктов питания для наших заказчиков в Украине. По сути, «Упаковка» – это единственный журнал, который подробно пишет об индустрии упаковки для украинского рынка. Это наш голос в Украине.

2. Желаем журналу «Упаковка» оставаться профессиональным лидером прессы в индустрии упаковки. А еще – стать более цифровым, развивать свой сайт и социальные сети, проводить вебинары по темам упаковочной индустрии.

Нина Кавтарадзе

 

1. Благодаря журналу «Упаковка» мы получили мировые награды и признание ключевых клиентов в сфере упаковки, которые, как и мы, поддерживают заботу об окружающей среде и безопасности конечных потребителей. Мы стали более узнаваемы на рынке не только в Украине, а в СНГ и Европе, имеем возможность быть услышанными.

2. Желаем благодарных читателей, ярких форм, уникальной, полезной информации, здоровья всему коллективу и их семьям. Благодарим за сотрудничество.

Владимир Кудряшов

 

1. Для нашей компании журнал уже давно стал полноценным партнером и путеводителем в мире упаковки. «Упаковка» объединяет производителей товаров с производителями упаковки, продвигает и информирует компании и специалистов о самых передовых и инновационных тенденциях мира упаковки, новейших технологиях и оборудовании, являясь информационным авторитетом в данной отрасли.

2.  Ввиду стремительного развития рынка упаковки, технологий печати в мире и Украине, желаем журналу на следующий жизненный цикл в 25 лет быть путеводителем для украинских производителей упаковки, способствовать развитию и внедрению новых технологий в производстве.

Виктор Шевченко

 

 

Трикутник чи квадрат?

 

Виробник продукції, продавець, споживач.

 

Трикутник, зокрема рівносторонній, як геометрична фігура є впевненим і завершеним, але, в нашому випадку, він неспроможний повністю окреслити увесь цикл стосунків між учасниками й забезпечити сталу надійність специфічного спрямування зусиль виробника до логічної мети.

 

Кожен уважний і водночас вимогливий до примхливості споживач одразу помітить відсутність щонайменше ще одного параметра реалізації його бажань – упаковки.

 

Лишилися, на щастя, в минулому ті «прогресивні часи», за якими ностальгують непоправні історичні склеротики, коли покупцеві вершкове масло відтиналося металевою струною від важкої брили та загорталося вже масними руками в чималий шматок грубого рихлого (!) паперу.

 

Споживачеві, що вже має інший, прийнятний для нього соціально-культурний досвід, виразно уявиться інша геометрична форма: прямокутник, а точніше, квадрат, де й кути рівноцінні, і сторони, що утворюють ідеальний зміст форми, підкреслено тотожні.

 

Отже, відповідно до квадратової метафори, за повного порозуміння з іншими, одну із чотирьох рівноправних, рівнозалежних позицій займає упаковка, без партнерства з якою важко уявляються як успішне виробництво, так і ефективна реалізація виробленого.

 

Спільна мета, навіть місія – створити досконалий, корисний, безпечний, захищений, зручний продукт – стає реальною за відлагодженого міжгалузевого процесу всіх сторін, що й забезпечує концептуальний сумарний ефект та усвідомлення неподільної відповідальності як еквівалента професійної честі.

 

Крім прямого вжиткового призначення, упаковка вміло реалізує підтверджену досвідом роль надійного комунікатора як від виробника до продавця й споживача, так і у зворотному напрямку. Саме через упаковку виробник сподівається на порозуміння з покупцем, демонструючи увесь спектр споживчих характеристик, які має продукт.

 

А відповідно до «вродженого» засадничого покликання піклуватися про максимальну доступність у користуванні, упаковка спеціальною візуальною мовою зазнайомить, делікатно підкаже, як користуватися дотепно запроєктованими зручностями.

 

Покупець, у свою чергу, інспірує пакувальника та продавця постійно бути в креативному тонусі задля реалізації актуальних запитів на всіх рівнях життєвого циклу товару.

 

Таким чином, упаковка є репрезентантом усього змісту напрацювань сфери виробництва, маркетингу й споживання, а також може бути своєрідним маркером ціннісних характеристик суспільства.

 

Усі ці й багато інших важливих суб’єктів спільного простору (виробник, пакувальник, продавець, покупець), нерозривно пов’язаних із цивілізаційним поступом, є частинами чвертьстолітньої біографії українського часопису «Упаковка», що став емпіричною енциклопедією досліджень сучасних проблем потужної індустрії пакування.

 

На шпальтах видання – новаційні матеріали широкого спектру тематики, опрацьовані знаними науковцями, корисний досвід винахідливої маркетингової системи, пізнавальні для широкого кола читачів публікації з історії розвитку упаковки та про видатних рушіїв прогресу від прадавніх часів до наших днів. А ще – розлогі або конденсовані нариси про плідну повчальну співпрацю талановитих представників чотиригранного творчого простору в ім’я великої спільної мети. Квадратова енергія має шкалу «триста шістдесят» і поширюється навколо.

 

Снаги і творчого неспокою творцям часопису!

 

Корисного спілкування з ним – читачам!

 

Віталій Шостя