Упаковка як інструмент маркетингу
01.08.2025

Важливість сучасної упаковки полягає в необхідності та здатності виконувати кілька функцій одночасно. Крім основної захисної функції все більшого значення набуває функція маркетингу. Упаковка є важливою складовою комплексу маркетингу, слугуючи одночасно функціональним інструментом та ключовим елементом комунікації зі споживачами. Якщо естетична привабливість упаковки відіграє ключову роль у формуванні споживчого досвіду, то функціональні та екологічні аспекти її дизайну стають усе важливішими для прийняття рішень щодо купівлі товару. 72 % споживачів зазначають, що дизайн упаковки впливає на їхній намір купити певну продукцію.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал
