Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Упаковка як інструмент маркетингу

01.08.2025

Важливість сучасної упаковки полягає в необхідності та здатності виконувати кілька функцій одночасно. Крім основної захисної функції все більшого значення набуває функція маркетингу. Упаковка є важливою складовою комплексу маркетингу, слугуючи одночасно функціональним інструментом та ключовим елементом комунікації зі споживачами. Якщо естетична привабливість упаковки відіграє ключову роль у формуванні споживчого досвіду, то функціональні та екологічні аспекти її дизайну стають усе важливішими для прийняття рішень щодо купівлі товару. 72 % споживачів зазначають, що дизайн упаковки впливає на їхній намір купити певну продукцію.

 

 

Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал