РОЗПОЧАТО ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА УКРАЇНСЬКІ КОНКУРСИ 2026
01.12.2025
З 01 грудня 2025 р. стартує прийом заявок на участь у ХХVІІІ Всеукраїнських конкурсах на кращу упаковку та етикетку - «Українська зірка упаковки 2026», «Українська етикетка 2026» та конкурс молодих дизайнерів «Упаковка майбутнього 2026». Клуб Пакувальників запрошує компанії до подачі заявок для реєстрації зразків.
Основним завданням конкурсів є підтримка української пакувальної спільноти і пропагування пакувальної індустрії в напрямку більш стійких рішень за допомогою творчості та інновацій. А також вивести найкращих переможців на світові ринки через участь у всесвітньому конкурсі WorldStarAward від WPO.
ХТО МОЖЕ БРАТИ УЧАСТЬ?
- компанії – виробники пакувальних матеріалів, тари та упаковки, етикетки в Україні та за кордоном;
- компанії – виробники продукції в упаковці в Україні та за кордоном;
- дизайн студії;
- брендингові агенції.
Участь в конкурсі «Упаковка майбутнього 2026» для студентів безкоштовна.
Всі умови для участі у конкурсах ТУТ
ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ УЧАСТІ:
|
|
сприяння підвищенню конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників, розвитку сучасного дизайну в Україні, популяризації кращих зразків вітчизняної упаковки та етикетки |
|
|
залучення нових замовників, збільшення обсягів виробництва |
|
|
висококваліфіковане і незалежне журі з фахівців, відповідно до встановлених критеріїв, оцінить ваші досягнення в чесному і прозорому конкурсі на кращу упаковку та етикетку |
|
|
всеукраїнська нагорода для вашого підприємства, бренду, досягнень, продукту |
|
|
отримавши нагороду та диплом, маєте право використовувати логотип переможця в рекламних матеріалах без обмежень |
|
|
розширення реклами своєї продукції – всі зразки буде розміщено в каталозі конкурсів 2026 на наших WEB та соціальних сторінках, який надійде до рекламних агенцій, підприємств-виробників продукції та розповсюджуватиметься на національних і міжнародних виставках |
|
|
скористайтеся нашими зв'язками з громадськістю. Прес реліз про переможців конкурсу буде направлений для публікації у ЗМІ.
|
