Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

«ЯГОТИНСЬКЕ» ДБАЄ ПРО ДОВКІЛЛЯ

11.07.2025

Керуючись принципом «Яготинське природу поважає», бренд «Яготинське» впроваджує екологічні ініціативи, спрямовані на зменшення полімерних відходів та просування циркулярної економіки. Зокрема запроваджує незнімні кришки на продукції, суттєво зменшив вміст полімерів в пляшках.

 

Ключовим елементом цієї екологічної ініціативи є впровадження незнімних кришок на шести видах продукції, серед яких два види молока, какао на молоці, ряжанка, закваска та «Геролакт». Ця зміна вирішує декілька екологічних проблем:
• захист довкілля: основна мета — зменшити забруднення полімерними відходами, оскільки кришки часто губляться окремо від тари, збільшуючи кількість сміття;
• відповідність європейським стандартам: ця ініціатива відповідає Директиві ЄС про одноразовий пластик (EU Single-Use Plastics Directive), яка зобов’язує виробників забезпечувати, щоб кришка залишалася прикріпленою до пляшки. Це проактивний крок, оскільки Україна рухається в напрямку євроінтеграції.
• покращення переробки: незнімні кришки спрощують процес переробки, дозволяючи здавати пляшки разом із кришками, що збільшує загальний обсяг зібраного та перероблених полімерів.

 

Окрім нових кришок, «Яготинське» досягло значних успіхів у зменшенні кількості полімерів, що використовується в пакованні. Зокрема вага пляшки 270 г зменшена на 34%, а пляшок 450 г та 850 г — на 28%.

 

Завдяки процесу зменшення ваги лише у 2024 році заощадили 67,2 тонн полімерів порівняно з попереднім роком. Сукупна економія ПЕТ-матеріалу з 2016 по 2024 рік становить понад 301 тонну.

 

Щоб допомогти споживачам долучитися до переробки, «Яготинське» чітко маркує своє паковання кодами ідентифікації полімерів. Ці позначки включають коди такі, як PET, HDPE та PP, які допомагають покупцям правильно сортувати полімери для переробки.

 

Джерело: Група компаній «Молочний Альянс»