Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ВІСКІ BLUE LABEL ULTRA В ЕКОЛОГІЧНІЙ УПАКОВЦІ

06.06.2025

Johnnie Walker, шотландський віскі номер один у світі, випустив обмежену серію Blue Label Ultra, першу у своєму роді інновацію, що виходить за межі кордонів. Johnnie Walker Blue Label Ultra вагою всього 6,3 унції (180 г) є найлегшою у світі скляною пляшкою для шотландського віскі об'ємом 70 мл. Використовуючи нову запатентовану технологію скла, розроблену командою дизайнерів Diageo, ця полегшена пляшка з низьким вмістом вуглецю втілює майбутнє розкішної упаковки, поєднуючи екологічність із винятковою майстерністю.

 

Ця подія, що стала результатом п'ятирічної подорожі в галузі інновацій у сфері скла, доводить, що упаковка преміумкласу може бути як розкішною, так і екологічно безпечною. У ході своїх досліджень бренд отримав патент для заохочення подальшого прогресу в галузі – і вперше для Diageo ліцензія на патент із відкритим вихідним кодом буде запропонована на безоплатній основі будь-кому в світі, хто бажає взяти участь у цих відкриттях. Кожна пляшка наповнена спеціальним блендом від доктора Емми Уокер (Emma Walker), майстра з купажу Johnnie Walker, серед яких віскі з легендарних винокурень, таких як Oban, Brora та Royal Lochnagar, а також обрані «примарні віскі» з нині закритих винокурень. У результаті виходить унікальний напій, який може похвалитися есенцією свіжих червоних ягід, солодкої ванілі, деревних спецій, ірисок і зігріваючого деревного диму.

 

Щоб дослідити свій культурний та творчий потенціал, Diageo віднедавна співпрацює з галереєю Крістіни Граджалес (Cristina Grajales), щоб представити OUT OF THE BLUE: Glass, Craft and the Future of Johnnie Walker Blue Label — кураторський проєкт, який містить оригінальні відгуки на пляшку Ultra від провідних північноамериканських художників Ембер Коуен (Amber Cowan), Objects of Common Interest та Скотта Ньюліна (Scott Newlin). Результатом став рідкісний міждисциплінарний зріз того, як інновації в матеріалах можуть сприяти новим формам самовираження, екологічності та розкоші в упаковці та дизайні.

 

Джерело: Packaging of the worlds