БАНКА НАПОЮ ЗІ СПРАВЖНЬОЮ СКИБКОЮ ЛИМОНАreklama
07.07.2025
В Японії гігант з виробництва напоїв Asahi представив незвичайне рішення для упаковки, яке викликає ажіотаж: банку для напою зі справжньою скибкою лимона. Новинка входить до лімітованої серії «Slat Lemon Sour» – готового до вживання алкогольного напою з вмістом алкоголю всього 3%. Незвична концепція стала можливою завдяки спеціально розробленому технічному рішенню, що дає можливість вставляти свіжу скибку лимона безпосередньо в банку.

(Фото: Пивоварня Asahi)
Складна реалізація
За словами компанії, технічна реалізація була пов'язана з деякими проблемами. Наприклад, скибка лимона не тільки мала бути вставлена в банку стабільним і безпечним способом, але й зберегти свої властивості під час зберігання. Також були потрібні спеціальні налаштування для наповнення та закупорювання алюмінієвої упаковки.
Реалізація стала можливою завдяки тісній співпраці з неназваним фахівцем з упаковки, який, за словами Asahi, володіє запатентованою технологією. Компанія залишила відкритим питання, чи буде інновація використана в інших продуктах або за межами Японії в майбутньому.
Лімітована серія як вихід на ринок
Нині банка зі скибкою лимона доступна лише в обмеженому спеціальному випуску. Продукт пропонується в банках об’ємом 340 мл і в першу чергу покликаний надати новий імпульс на висококонкурентному ринку так званих RTD-напоїв (Ready to Drink, готові до вживання). Кількість готових до вживання напоїв з алкоголем зростає як в Японії, так і в усьому світі, особливо серед молоді, яка шукає різноманітний смаковий досвід і новий дизайн.
Передісторія: інновації в банках для напоїв
Використання справжніх фруктів у банках із напоями досі було рідкістю. На додаток до виробничих перешкод, регуляторні питання, такі як гігієна та термін придатності, також вважаються причиною, чому такі рішення досі не змогли зарекомендувати себе. Однак нинішній розвиток Asahi показує, що все ще існує значний потенціал для інновацій у поєднанні вмісту та упаковки, особливо серед висококонкурентних споживчих товарів.
Джерело: Packaging Journal