ЯК AMAZON ПОКРАЩИВ ЕКОЛОГІЧНІСТЬ СВОЄЇ УПАКОВКИ
25.08.2025
Amazon стверджує, що понад 50% її європейських поставок зараз надходять у переробній упаковці, такій як паперова чи картонна, або взагалі без упаковки, і що з 2015 року компанія уникнула понад 4 млн т упаковки. Компанія окреслила, як цього вдалося досягти завдяки скороченню використання упаковки, поширенню паперової упаковки та упаковці «правильного розміру».
Компанія також стверджує, що зменшила використання одноразової полімерної упаковки для доставки на 11,6% у глобальних операціях та замінила одноразову полімерну упаковку в Європі на повністю переробну паперову та картонну упаковку. Вона додає, що її мережа в Індії відмовилася від одноразової упаковки з тонкої плівки.
Amazon прагне зменшити обсяг упаковки за допомогою програми «Ships in Product Packaging», яка дозволяє перевіреним продуктам доставляти їх в оригінальній упаковці. Компанія стверджує, що співпрацює з торговими партнерами над переробкою упаковки та використовує машинне навчання для визначення продуктів, які можна безпечно доставляти без додаткової упаковки Amazon. Повідомляється, що у 2022 році кількість продуктів, що постачаються без додаткової упаковки Amazon, у Європі зросла більш ніж на 50%.
Очевидно, алгоритми машинного навчання використовуються для перевірки та визначення «правильного розміру» захисної упаковки для предметів, що зменшує використання гофрованих коробок більш ніж на 35% у Північній Америці та Європі, а для доставки часто використовуються поштові конверти та пакети, які, як кажуть, «до 90% легші», ніж коробки аналогічного розміру.
Компанія використовує автоматизовану технологію пакування для вирізання паперової упаковки «на замовлення» для окремих товарів, що, як кажуть, дозволяє уникнути використання понад 1 млрд одноразових полімерних пакетів для доставки по всій Європі. Amazon оголосила про свій перший автоматизований центр виконання замовлень у США у 2023 році та перейшла від полімерних повітряних подушок до паперового наповнювача, виготовленого зі 100% переробленого матеріалу, у своєму центрі в Огайо.
У січні Amazon заявила , що в нових дизайнах упаковки для її продуктів Echo, Kindle та Fire TV використовується в середньому на 30% більше переробленого волокна та на 60% менше фарб, а також QR-код із тактильним маркуванням, щоб допомогти користувачам із вадами зору. Зменшуючи використання фарб, компанія планує відмовитися від вуглецевомісткого процесу відбілювання та уникнути шкідливих хімічних речовин в упаковці своєї продукції.
Джерело: Packaging Europe