Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ІННОВАЦІЙНА БАГАТОРАЗОВА ПЛЯШКА ВІД VETROPACK

09.02.2024

Група компаній Vetropack, один із провідних виробників скляної тари в Європі, спільно з Brau Union Austria представляє нову багаторазову пляшку об'ємом 0,33 л, яка вийде на ринок у лютому 2024 року як стандартне рішення для пивоварної галузі. Пляшка, виготовлена за інноваційною технологією Echovai, що розроблена компанією Vetropack, на третину легша за звичайні багаторазові пляшки, що сприяє збільшенню швидкості багаторазового використання.


Багаторазові стандартні рішення мають переваги в економічному та екологічному плані: вони знижують витрати на логістику, скорочують транспортні маршрути, економлять цінні ресурси і, таким чином, зменшують викиди CO2. Нова пляшка Vetropack об'ємом розроблена, щоб допомогти виконати квоту багаторазового використання, яка буде обов'язковою в Австрії з 2024 року.

 

Пляшка виробництва Vetropack ідеально підходить як багаторазова тара, оскільки вона особливо переконлива з погляду екологічності, зручності, стабільності та спрощення логістики. У виробництві необробленого скла в даний час використовується більш ніж дві третини переробленого скла. Спеціальний процес Echovai від Vetropack використовує термічне зміцнення, щоб зробити скляні пляшки надзвичайно стійкими при меншій вазі.

 

Стандартне рішення знижує витрати на логістику та викиди CO2

«Пляшка приблизно на 30% легша, ніж традиційна багаторазова пляшка, і має принаймні такі ж або кращі показники міцності», — пояснив Еріх Жакемар (Erich Jaquemar), менеджер по роботі зі стратегічними клієнтами Vetropack в Австрії. Стабільність легкої скляної пляшки була доведена в ході тривалих випробувань. «Завдяки меншому зносу контактних поверхонь можна досягти приблизно на 20% більшої циркуляції порівняно зі звичайними пляшками. У той же час пляшка пропонує плюс у безпеці харчових продуктів завдяки своїй стабільності», — каже Жакемар.

 

 

Компанія Vetropack розробила форму пляшки разом із відповідними зацікавленими сторонами: Асоціацією логістики багаторазового використання та Асоціацією пивоварень з її членами, такими як пивоварні Stiegl, Egger та Ottakring під егідою Brau Union. Це невелика пивна пляшка звичайної форми об'ємом 0,5 л висотою 212 мм. Завдяки цьому новому стандарту шість ящиків можна скласти на піддон, а низька вага пляшки (210 г) дозволяє розмістити більше рядів ящиків на піддоні, що значно зменшує транспортні витрати та викиди CO2. «По суті, ми дивимося не просто на окрему пляшку, а на багаторазові пляшки як на загальну систему. Проконсультувавшись із зацікавленими сторонами та використавши їхні ноу-хау, ми скоординували дизайн пляшок і ящиків з урахуванням пов'язаної з цим логістики», — каже Жакемар. Важливі випробування на можливість штабелювання, термін придатності та можливість повторного наповнення були проведені на пивоварні Brau Union у Візельбурзі.

 

«Якщо ви купуєте багаторазові пляшки замість одноразових, ви заощаджуєте цінні ресурси та до 75% викидів CO2», — коментує Габріела Марія Страка (Maria Straka), директор із корпоративних зв'язків ESG Sustainability та член правління Brau Union Austria. «Пляшкою, розробленою нашим партнером Vetropack, ми представляємо екологічно обґрунтовану та економічно привабливу альтернативу всім тим, для кого форма, розмір або вага раніше були аргументом проти багаторазового використання».

 

Джерело: Vetropack Group