Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

NESTLÉ ТА IBM СТВОРЮЮТЬ РІШЕННЯ ДЛЯ УПАКОВКИ НА БАЗІ ШІ

23.07.2025

Дослідники з компаній використовували методи на основі штучного інтелекту для складання бази даних відомих пакувальних матеріалів.

 


Фото: Nestlé

 

Nestlé співпрацює з IBM Research для створення передових інструментів, що використовують штучний інтелект та передові технології для розробки генеративної системи штучного інтелекту, здатної знаходити інноваційні високобар'єрні пакувальні матеріали.

 

Nestlé зазначила, що її команда з досліджень та розробок активно працює над зменшенням залежності від нового пластику, досліджуючи альтернативні матеріали та інноваційні технології, а також переходячи на варіанти з однорідного пластику та паперу, що підлягають вторинній переробці.

 

Дослідники з Nestlé та IBM використали методи на основі штучного інтелекту для складання комплексної бази даних відомих матеріалів, отриманих як з публічних, так і з приватних записів.

 

Потім команда вдосконалила модель хімічної мови, використовуючи цей курований набір даних, що дозволило їй інтерпретувати структуру молекул.

 

Використовуючи нещодавно розроблений IBM Research регресійний трансформатор, вчені визначили взаємозв'язки між ключовими молекулярними характеристиками та їхніми результуючими фізичними та хімічними властивостями.

 

За повідомленнями, ця вдосконалена модель тепер може запропонувати абсолютно нові високобар'єрні пакувальні матеріали, призначені для захисту делікатних продуктів від вологи, перепадів температури та впливу кисню.

 

Nestlé має намір застосувати цю технологію для дослідження майбутніх рішень для упаковки, враховуючи такі фактори, як вартість, можливість переробки та продуктивність.

 

Компанія також дедалі більше використовує штучний інтелект, машинне навчання, науку про дані та автоматизацію для сприяння інноваціям та вирішення операційних проблем.

 

Технічний директор Nestlé Стефан Пальцер сказав: «Ця нова мовна модель на базі штучного інтелекту, розроблена у співпраці з IBM Research, ілюструє, як Nestlé очолює цифрову трансформацію в харчовій промисловості та напоях».

 

«У майбутньому така проривна технологія може бути використана для оптимізації розробки більш стійких рішень для упаковки в різних категоріях продуктів».

 

Нещодавно компанія оприлюднила плани щодо створення нового дослідницького та розробницького центру, зосередженого на глибоких технологіях, який, як повідомляється, стане першим у харчовій промисловості та харчовій промисловості.

 

Цей центр оцінюватиме, тестуватиме та розроблятиме датчики наступного покоління, робототехніку, системи кодування, передовий штучний інтелект та технології віртуальної або змішаної реальності для підвищення ефективності досліджень, інновацій та операцій.

 

Віце-президент IBM Research Europe & Africa Алессандро Куріоні сказав: «Ми справді вважаємо, що генеративний штучний інтелект продовжуватиме руйнувати наукові відкриття, впливаючи на основний бізнес усіх галузей, що базуються на знаннях, дозволяючи критичну диференціацію та сталий розвиток».

 

Джерело: Packaging Gateway