Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

УПАКОВКА ДЛЯ ОЛИВКОВОЇ ОЛІЇ

03.01.2024

Нова упаковка bag-in-box для оливкової олії Maison Orphée зменшує викиди CO2 під час транспортування завдяки меншій вазі.


Пакувальна промисловість зазнає значних змін у матеріалах, насамперед завдяки цілям, зосередженим на сталому розвитку. Заміна полімерів залишається пріоритетом для багатьох брендів і роздрібних продавців, оскільки вони шукають альтернативи, які можуть забезпечити менший вплив на навколишнє середовище або принаймні прихильніше сприйматися споживачами, орієнтованими на боротьбу з полімерами.

 

Упаковка нового формату для оливкової олії Maison Orphée вдесятеро легша за скло

 

Maison Orphée — канадський роздрібний продавець оливкової олії першого віджиму. Тепер бренд пропонує більш екологічне рішення для упаковки для своєї оливкової олії з новим форматом bag-in-box об'ємом 1,5 л. Ця упаковка позиціонується більш екологічною, ніж скляна пляшка, та виробляється в Канаді. Повідомляється, що нова упаковка майже в 10 разів легша за скляну пляшку, що зменшує викиди CO2 під час транспортування. Крім того, картон і пакет повністю придатні до переробки, що також забезпечує подвійний захист від окислення. Новий формат упаковки bag-in-box також забезпечує економію від 10 до 12% для споживачів у порівнянні з тією ж кількістю в пляшці. Упаковка нового формату доступна в більш ніж 550 роздрібних магазинах Канади, і компанія також поклала око на склади-магазини Costco.