Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

УПАКОВКА ДЛЯ СЛИВ

22.09.2025

Компанія Coveris запропонувала нову упаковку на паперовій основі – кошик з етикеткою LinerlessLid, яка забезпечує екологічні, експлуатаційні та презентаційні переваги. Інновація поєднує сертифіковані картонні кошики з екологічно чистих джерел із паперовими етикетками LinerlessLid. Паперизація упаковки в секторі продуктів харчування посилюється, і LinerlessLid та кошик від Coveris пропонують альтернативу полімерам, одночасно забезпечуючи ефективну швидкість пакування завдяки автоматизованому обладнанню Ravenwood.


Етикетка LinerlessLid закріплює фрукти та забезпечує великий простір для ефектного брендингу й чіткого повідомлення про продукт. Отвори роблять фрукти видимими, підвищуючи довіру споживачів. Пропонуючи особливу відмінність у конкурентній категорії продуктів, розроблений для слив Metis® надрукований дизайн, що є яскравим та привабливим, забезпечує привабливий вигляд на полицях магазинів і підкреслює преміальне позиціонування фруктів.

 

Спільний запуск нової упаковки для слив Metis® для магазинів Tesco підкреслює спільне прагнення забезпечити стійкі інновації по всьому ланцюжку створення вартості харчових продуктів. Це також відображає зростальну тенденцію в секторі свіжих продуктів із появою більшої кількості пропозицій під власними торговими марками.

 

Найджел Х'юїтт (Nigel Hewitt), директор із продажів бізнес-підрозділу з паперу Coveris, прокоментував: «Перехід до паперових форматів є одним із ключових факторів у пакуванні свіжих продуктів, а наше рішення з етикетки LinerlessLid та кошика є прикладом того, як інновації можуть забезпечити як екологічність, так і привабливість на полиці. Для кісточкових фруктів, таких як сливи, воно пропонує стійкі джерела, надійний захист продукції та ефективність упаковки, мінімізуючи вплив на довкілля та максимізуючи цінність від виробника до споживача, що повністю відповідає нашій стратегії «Без відходів». Це чудовий приклад того, як упаковка може підвищити асортимент преміумкласу та підтримати екологічні цілі як виробників, так і роздрібних продавців. Ми пишаємося тим, що підтримуємо бренд Metis® у цьому захопливому запуску».

 

Лідерство та відданість Coveris сталому розвитку були відзначені найвищою нагородою на церемонії нагородження Environmental Packaging Awards минулого місяця в Лондоні. Зарезервований для виняткових робіт, які встановили новий стандарт галузі, Coveris став лауреатом Золотої нагороди в номінації «Бізнес року в галузі сталої упаковки».

 

Джерело: Coveris