Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ПАПЕРОВА КОРОБКА З ВЕНТИЛЯЦІЄЮ

28.12.2023

 

Щоб покращити хрусткість і смак смаженої курки для Kroger, Home Chef оновлює свій рецепт і розробляє нову паперову упаковку з вентиляцією.


Нова упаковка для смаженої курки Home Chef складається з паперової фронтонної коробки з ручками, яка має вентиляційні отвори, що дають змогу конденсату виходити з упаковки, і віконце, крізь яке споживачі можуть побачити продукт.

 

Обмежені в часі споживачі стали залежати від зручності та домашньої якості свіжоприготованих страв, які подають у відділах гастрономів місцевих супермаркетів. Одним із продуктів, популярність якого продовжує зростати, є смажена курка. Згідно з нещодавнім звітом корпорації AyrKing «Фактор смаженої курки: їжа на підйомі», смажена курка почала заявляти про себе як про улюблену їжу не лише в ресторанах, а й у роздрібній торгівлі. Серед уподобань споживачів щодо смаженої курки, що купується в роздріб, є зручність, смакова якість, свіжість, мінімальна обробка та консистенція смаку.

 

Наприкінці весни 2023 року продуктовий ритейлер Kroger та його постачальник смаженої курки Home Chef зрозуміли, що їхній продукт зі смаженою куркою не відповідає цим вимогам споживачів, що вимагає значних змін у продукті та упаковці. За твердженням компанії Home Chef, після того, як опитування та тестування показали, що їх смажена курка та курячі ніжки, що продаються в сімейних магазинах Kroger по всій країні, не були найхрусткішими чи найсмачнішими порівняно з найкращою куркою в роздрібній торгівлі чи закладах швидкого харчування, кулінарна команда компанії почала шестимісячний проєкт реконструкції разом із (неназваними) інноваторами упаковки, щоб покращити пропозицію.

 

Зміни в рецепті включали подвійне панірування кожного шматочка курки вручну, використання таких інгредієнтів, як тапіоковий та картопляний крохмаль, щоб максимізувати паніровку та хрускіт, а також додавання до паніровки 10 спецій, щоб приправити кожен шматочок. Однак, щоб удосконалення рецепту привело до хрусткішої текстури смаженої курки, Kroger і Home Chef також внесли зміни в упаковку.

 

Як пояснив Джейсон Бродрік (Jason Broadrick), категорійний менеджер Kroger, попередня розкладна коробка Home Chef була повністю полімерною з паперовим вкладишем і не мала вентиляційних отворів, що означало, що конденсат від теплої курки потрапить усередину упаковки, і курка втратить свою хрусткість. Тому вентиляція упаковки була ключовою.

 

«Під час досліджень і розробок ми протестували різні типи упаковки, включаючи упаковку, схожу на попередню полімерну з додатковою вентиляцією», – каже Бродрік. – Однак паперова упаковка була найуспішнішою у збереженні хрусткої текстури курки».

 

Новий картонний фронтонний ящик з ручкою має вентиляційні отвори в бічних панелях, які дозволяють парі виходити й допомагають зберегти хрусткість курки. Для збереження коробки на зовнішньому боці коробки використовується водорозчинне покриття. Крім того, шматок вощеного паперу кладуть всередину коробки перед додаванням курки, щоб зробити її стійкою до жиру. Коробка також має вікно з покриттям проти запотівання, яке дозволяє споживачам бачити продукт всередині.

 

Естетика також була важливою для редизайну, зауважує Бродрік. З метою брендування в попередній упаковці використовувалася картонна втулка з принтом, що завершується ручкою на верхній частині. «Наші команди знали, що нова упаковка повинна не тільки покращувати продукт Home Chef Fried Chicken, але й бути розбірною для безперебійного шопінгу», — каже Бродрік. «Ми також враховували колір упаковки. Мало того, що яскраво-блактиний колір виділяється на тлі золотисто-коричневої курки, яку видно крізь прозоре віконце в коробці, так ще й покупці впізнають колір із попередньої упаковки, тому вони можуть легко знайти оновлені продукти з курки на полицях».