Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ПАПЕРОВІ ПАКЕТИ ДЛЯ РОЗЧИННОЇ КАВИ

02.02.2024

Бренди кави JDE Peet Kenco, Douwe Egberts і L’OR пропонують роздрібним торговцям у Великій Британії та Ірландії паперові пакети для повторного заповнення розчинною кавою, намагаючись досягти можливості переробки упаковки вдома.


Порівняно зі стандартною скляною банкою ємністю 200 г, упаковка для повторного заповнення містить на 97% менше упаковки та більш ніж на 85% складається з паперу, завдяки чому її можна викидати в домашні контейнери для переробки та зменшити відходи упаковки. У той же час кажуть, що вона зберігає каву свіжою протягом 15 місяців, щоб гарантувати, що новий дизайн упаковки, орієнтований на екологічність, не впливає на смак і якість продукту.

 

Нова упаковка має замінити існуючу полімерну упаковку для Kenco та Douwe Egberts і вперше переведе бренд L’OR у формат повторного заповнення. Починаючи з цього місяця, паперові пакети будуть представлені в різних великих роздрібних мережах Великої Британії та Ірландії.

 

«Дослідження показують, що споживачі хочуть використовувати багаторазову упаковку та упаковку з можливістю переробки. 76% покупців прагнуть самостійно переробляти більше упаковки, але «легкість переробки» може бути значною перешкодою. Наші нові упаковки допоможуть споживачам зробити екологічніший вибір, спростивши переробку та сприяючи ширшому застосуванню повторного заповнення, зменшуючи кількість відходів упаковки та видаляючи полімери з мереж роздрібної торгівлі. Цей важливий крок підтверджує нашу відданість досягненню наших цілей сталого розвитку, щоб до 2030 року зробити 100% нашої упаковки придатною для повторного використання, переробки або компостування».