ПАПЕРОВА УПАКОВКА ЗАМІСТЬ ЗВИЧНОЇ БЛІСТЕРНОЇ
12.11.2025
Компанія Duracell замінила свої звичні блістерні упаковки для батарейок на паперові, що зменшить кількість пластику та відходів упаковки, спростить купівлю батарейок та роботу роздрібних торговців.

Нова упаковка та дисплеї для магазинів почали з’являтися на початку цього року в магазинах Walmart по всій країні.
Незважаючи на те, що батарейки більше не видно через передню частину упаковки, в оновленому дизайні є заднє віконце для огляду продукту. Вона також має функцію легкого відкривання та повторного закривання.
До екологічних переваг оновленої упаковки Duracell належать зменшення кількості пластику до 100% у порівнянні зі звичайною блістерною упаковкою та менша кількість гофрокартону у вторинній упаковці. Ця заміна дасть можливість Walmart щорічно скорочувати пакувальні матеріали для батарейок приблизно на 855 000 фунтів (з урахуванням як пластику, так і гофрокартону).
Перехід від блістерних упаковок до повністю паперової упаковки був помітною зміною, враховуючи, що «батарейки були в передньому пластиковому блістері з 1960-х років», — сказав в інтерв'ю Packaging Digest Брендон Барр, генеральний директор з інновацій у роздрібній торгівлі Duracell North America.
Щоб переконатися, що новий дизайн упаковки буде прийнятий споживачами, компанія провела широке дослідження. Вона вивчила паперову упаковку для батарейок на ринках за межами США, зокрема в Європі, де батарейки пакуються в папір протягом багатьох років, і провела якісне тестування споживачів і кількісні тести на полицях на ринку США.
Як останній крок Duracell провела пілотні тести з декількома роздрібними продавцями, щоб отримати, за словами Барра, «реальне вивчення й перевірку», тому що «ви дізнаєтеся так багато, коли упаковки знаходяться в реальному середовищі магазину. Багато чого не можна відтворити в Інтернеті або в лабораторії». Ще одна причина, додав він, полягає в тому, що «коли ви відхиляєтеся від структури, яка так довго існує на ринку, то завжди хочете провести тестування, щоб зробити перевірку зі споживачами, перш ніж зробити крок».
Дослідження обирає переможця
Остаточний дизайн упаковки дає Duracell змогу «задовольнити потреби більшості споживачів. Заднє вікно дозволяє споживачам, які все ще хочуть бачити реальні батарейки, зробити це, тримаючи упаковку в руках, — пояснює Барр. – А завдяки вікну на задній частині ми змогли зберегти набагато простіший графічний дизайн на передній частині».
За його словами, 93% покупців віддають перевагу новій упаковці, а не старій. Навігація на полиці стала швидшою та простішою, ніж раніше: споживачі знаходять бажаний продукт Duracell у середньому на 23% швидше.
Оновлений дизайн упаковки доповнює новий дисплей для точок продажу, який дозволяє покупцям легко порівнювати характеристики та вартість батарейок різних брендів. Дисплей, встановлений у постійному місці в магазині, покликаний зменшити плутанину споживачів і спростити купівлю батарейок.
Дисплей надає переваги і роздрібним продавцям. Завдяки розширенню місця на полицях для батарейок у магазині дисплей зменшує площу, необхідну для зберігання в підсобному приміщенні.
Джерело: Packaging Digest