Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

СПРАЙТ БЕЗ ЕТИКЕТКИ

08.02.2024

На ринку Великої Британії компанія Coca-Cola тестує пляшки Sprite без етикеток. За допомогою рельєфних пляшок компанія хоче спростити процес переробки.


На лицьовому боці нові пляшки мають тиснений логотип, а на зворотному боці – вигравірувану лазером інформацію про продукт. Як і попередні пляшки, вони виготовлені з прозорого, на 100% переробленого полімеру з прикріпленою кришкою.

 

Якщо споживачі неправильно видалять етикетки, більше не доведеться відокремлювати їх від пляшок під час переробки. Адже хоча існуючі етикетки повністю переробляються, їх відклеювання допомагає зменшити загальну кількість використовуваного пакувального матеріалу.

 

Тестування пляшок без етикеток є одним із кількох проєктів, за допомогою яких компанія прагне досягти позитивних змін. Наприклад, у виробництві пляшок Sprite об'ємом 500 мл використовуються перероблені полімери, а з полімерних пляшок прибирають зелений барвник. Компанія інвестує в нові конструкції, щоб зменшити кількість використовуваної упаковки, виробляє легкі пляшки та зменшує кількість матеріалів, що використовуються для пакування та доставки до магазинів.

 

В одному з 12 магазинів Tesco Express у Брайтоні, Брістолі, Лондоні чи Манчестері з пляшок Sprite та Sprite Zero об'ємом 500 мл із січня по березень 2024 року тимчасово знімуть етикетки. Їх можна впізнати за кольоровими ковпачками (у Sprite зелений ковпачок, а у Sprite Zero – прозорий ковпачок із чорним відтінком).