Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

УПАКОВКА ДЛЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ

01.03.2024

Великі міркування щодо крихітних животиків

 

Батьки думають по-іншому, коли йдеться про дитяче харчування? Розгляд ключових чинників в цьому сегменті, що зростає.

 

Немовлята правлять світом. Буквально. Ці маленькі люди мають право голосу майже в усьому, що робить сім’я, хоча насправді вони не можуть висловити свою думку. Коли їхні переваги та безпека можуть вплинути на важливі рішення споживачів, як-от автомобілі й меблі, уявіть, який вплив це має на категорію їжі та напоїв, створених лише для немовлят.

 

Можна з упевненістю сказати, що дитяче харчування є, мабуть, одним із найбільш обговорюваних сегментів продуктів харчування та напоїв. Отже, які головні міркування? І що стоїть за його феноменальним зростанням?

 

Початок
Ідеї комерційного дитячого харчування насправді лише 100 років, її започаткував молодий батько , коли мати була надто хвора, щоб готувати й доглядати за дитиною. Це заповнило прогалину на ринку, про існування якої люди на початку минулого століття навіть не здогадувалися. Ця концепція настільки прижилася, що менш ніж за 15 років бренд, який є провідним гравцем навіть сьогодні, випустив 2 млн банок дитячого харчування.

 

Цікаво, що дитяче харчування — це єдиний сегмент продуктів харчування та напоїв, де виробники повинні обслуговувати не один, а два типи споживачів (немовлята й батьки), у кожного з яких є свої пріоритети.

 

Спокусливі немовлята
Дітям важко догодити. У дитячому харчуванні головним фактором є консистенція , за якою йде смак. Для дитячого харчування життєво важливо мати правильне смакове відчуття, яке відповідає відповідному віку. Воно також має запропонувати різноманітність і прогрес у текстурі протягом століть, щоб діти розвивали ротову моторику та вчилися насолоджуватися різноманітними смаками та ароматами. Консистенція, поряд зі смаком, відіграє велику роль у смакових якостях дитячого харчування.

 

Натуральне харчування, що не підлягає обговоренню
Правильне харчування з натуральними інгредієнтами, яке відповідає віку, є ключовим запитом більшості батьків. Жоден із батьків не хоче давати консерванти, штучні добавки чи навіть приховану сіль і цукор своїм немовлятам. Простіше кажучи, дитяче харчування має бути корисним для немовлят і мати чітке маркування про інгредієнти чи добавки, щоб батьки могли приймати обґрунтовані рішення. Чиста етикетка є ключовою тут, а також варіанти без алергенів.

 

Батьківські пріоритети
Усвідомлене споживання залишається й тут, коли батьки купують для немовлят. Зростання кількості рослинного дитячого харчування свідчить про те, що батьки хочуть передати дітям свої харчові вподобання з раннього дитинства, а їхні рішення про покупку відображають їхні загальні пріоритети. Стійкість і прозорість також є важливими факторами в цьому сегменті.

 

Пакети для маленьких ручок і довгого терміну зберігання
Зручність є ключовим фактором у сегменті упакованого дитячого харчування. Доступ до безпечної та поживної їжі будь-де і будь-коли, коли муки голоду вражають маленькі животики, є однією з основних причин, чому батьки запасаються упакованим дитячим харчуванням. Список найкращих брендів дитячого харчування Forbes визначає різні формати упаковки як найкращі для кожного обраного бренду. Наприклад, пакети з носиком – безсумнівний фаворит, оскільки вони ідеально порційні та їх легко тримати маленькими ручками. З іншого боку, в картонні коробки для дитячого харчування з їх різноманітними розмірами та жорсткою структурою можна упакувати великий асортимент продуктів, розподілених відповідно до різних вікових груп.

 

Стабільна упаковка важлива не лише для споживачів, але й для роздрібних торговців і виробників, оскільки вона оптимізує зберігання та транспортування через ланцюжок роздрібної торгівлі, включаючи електронну комерцію.

 

Джерело: SIG