ELOPAK І KOMPAK ВІДКРИВАЮТЬ ШОУ-РУМ D-PAK™ У НІДЕРЛАНДАХ
09.07.2025

У межах спільної ініціативи Elopak, один із провідних світових постачальників картонних пакувальних матеріалів і пакувальних машин, та Kompak Nederland BV, провідний європейський виробник товарів для дому та особистої гігієни, втілюють у життя екологічну картонну упаковку для товарів для дому та особистої гігієни.
Результатом партнерства стало створення шоу-руму D-PAK™ на заводі Kompak в Еттен-Леурі (Нідерланди). Як наявні, так і потенційні клієнти матимуть можливість випробувати на місці революційне рішення для картонної упаковки D-PAK™ для товарів для дому та особистої гігієни, таких як мийні засоби, побутова хімія та рідке мило, – від дизайну та обробки до фактичного наповнення.
Новий виставковий зал безпосередньо примикає до виробничої зони та оснащений інтерактивними станціями, серед яких мультимедійна «стіна з картонних коробок», зразки дизайну та інформація про життєвий цикл упаковки, які яскраво передають універсальність, стійкість і маркетинговий потенціал D-PAK™.
Для безперебійного виробництва в Kompak було встановлено дві лінії розливу Elopak, а третя буде введена пізніше цього року. Така система забезпечує високу гнучкість і швидкий вихід на ринок, що є ключовою перевагою для брендів, які хочуть перейти на екологічну упаковку.
Картонна коробка D-PAK™ з двосхилим верхом є частиною стратегії компанії Elopak «Перепакування завтра», спрямованої на зменшення частки полімерної упаковки на ринку товарів для дому та особистої гігієни й поступову заміну її екологічною картонною упаковкою.
«У світі, де домінують цифрові точки взаємодії, прагнення до відчутного досвіду сильніше, ніж будь-коли – навіть у B2B, – каже Дірк Ендліх, віцепрезидент P2C (Plastic to Carton) в Elopak. – За допомогою шоу-руму для картонних коробок D-PAK™ ми хочемо викликати довіру та запропонувати новий захопливий досвід».
У картонних коробках D-PAK™ кількість полімерів може бути аж на 80% меншою порівняно зі звичайною упаковкою, такою як пакети або полімерні пляшки, без шкоди для безпеки чи функціональності. Упаковка може використовуватися і як початкова, і для повторного наповнення.
«Ми бачимо величезний потенціал для коробки D-PAK™, – додає Герт Буйсман, генеральний директор Kompak. – Вона високофункціональна, стійка та економічно ефективна. За допомогою картонних коробок D-PAK™ ви можете оптимізувати процеси, скоротити витрати та освоїти нові ринки».
Завдяки виставковому залу й інтегрованій технології наповнення Elopak обидві компанії тепер пропонують комплексне «єдине вікно» для підтримки брендів на їхньому шляху до сталого розвитку.
Джерело: Elopak