Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

IDS UKRAINE ВИПУСТИЛА НОВІ СМАКИ ЕНЕРГЕТИКА

13.12.2023

IDS Ukraine – провідний національний виробник мінеральних вод, який понад 25 років працює на ринку України, пропонуючи споживачам відомі торговельні марки: «Моршинська», «Моршинка», «Миргородська», «Миргородська Лагідна», «Aqua Life», «Аляска»» «Воля», «Лимонада».


Від початку листопада на полицях торгових точок по всій Україні з’явився розширений асортимент енергетичного напою «Воля».

 

Нові пропозиції в сегменті енергетичних напоїв стали відповіддю компанії на ринкові тренди в цій категорії, які демонструють динамічний розвиток і впевнене зростання. Так, цьогоріч обсяг українського ринку суттєво збільшився порівняно з показниками за 2021–2022 роки. Станом на вересень 2023 року фіксується його зростання в роздрібному каналі на приблизно 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року. За внутрішніми прогнозами IDS Ukraine, до кінця року обсяг ринку перетне позначку в 100 млн л, що на 30 млн л більше від довоєнного рівня.

 

«Виробництво енергетика «Воля» ми запустили лише на початку цього року, а вже на сьогодні він встиг завоювати як впевнені позиції на ринку, так і місце в серцях споживачів. Такий запуск став наслідуванням глобальних трендів зі збільшення виробництва й продажів цієї категорії напоїв по всьому світу загалом і в Україні зокрема. Тому розширення лінійки смаків «Волі» у якості наступного кроку в розвитку продукту – це логічне продовження стратегії компанії, яка передбачає створення нових пропозицій у відповідь на очікування споживачів. Ми й надалі рухатимемось у цьому напрямі, адже наша мета – стати лідером ринку не лише питної води, а й безалкогольних напоїв», – коментує Марко Ткачук, СЕО IDS Ukraine.

 

Для розвитку категорії енергетичних напоїв у власних пропозиціях компанія IDS Ukraine розширила продуктову лінійку новими смаками: ківі-полуниця, манго-апельсин та журавлина. Традиційно, основний інгредієнт – природна мінеральна вода «Моршинська», а додаткові функціональні компоненти – кофеїн, вітаміни групи В і таурин.

 

Оновився і зовнішній вигляд енергетика, який доповнився близькими кожному українцю сенсами. Відтепер у дизайні бляшанок із різними смаками напою графічно зашифровані слова-характеристики нашого народу, воля якого Незламна, Запальна, Непоборна і Незалежна.

 

Створюючи нові смаки енергетика «Воля», IDS Ukraine керувалася дослідженнями щодо очікувань споживачів від цієї категорії напоїв. Так, люди прагнуть отримувати від них більше енергії та сил, кращої концентрації для вирішення щоденних завдань, а також задоволення при споживанні завдяки приємним і різноманітним смакам. 47% споживачів, опитаних дослідницькою агенцією «KANTAR Ukraine», вважають, що бренди мають розширювати асортимент і випускати новинки. А 43% тих, хто регулярно купує енергетики, споживають як оригінальні смаки, так і фруктові або лише фруктові – такий результат опитування агенції «Gradus».

 

Тож в нових рецептурах «Волі» виробником було збережено всі компоненти класичного оригінального напою, який надає сил і необхідної концентрації, та додано яскраві смаки, які знайдуть своїх прихильників серед українців.

 

Джерело: IDS Ukraine