Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ІНДИВІДУАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНІХ РИНКІВ

14.03.2024

Офіс з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами запускає новий проєкт «Індивідуальні дослідження зовнішніх ринків», який фокусується на огляді новинок продукції, що з'являються на полицях супермаркетів країн світу.

 

Дослідження підійде компаніям, що вже вибрали закордонний ринок, на який хочуть експортувати, та потребують додаткової інформації для адаптації свого продукту й паковання.

 

У межах програми буде відібрано 30 компаній, які протягом березня — червня 2024 року отримають інформацію щодо аналогічних вибраних продуктів: конкуренти на вибраному ринку, ціни, тренди в інгредієнтах, пакованні, твердження, приклади конкретних продуктів із повною інформацією, а також перелік магазинів, у яких продають цю продукцію.

 

Учасники зможуть вибрати один цільовий ринок та до трьох продуктів для дослідження, а результати отримають у pdf-файлі.

 

Для кого програма?
Експортерів-початківців та досвідчених експортерів, які вже вибрали пріоритетний ринок для експорту та адаптують свій продукт/паковання до нього.

 

Участь можуть взяти компанії-виробники з таких секторів:
• харчова продукція (молочна продукція, борошно, крупи, кондитерська продукція, снеки, мед, інші продукти перероблення);
• напої (соки, пиво, вино);
• косметика, засоби гігієни, засоби для догляду.

 

Дедлайн подання заявок: 18 березня 2024 року (включно).

 

РЕЄСТРАЦІЯ

 

Джерело: Дія.Бізнес