ЗАПУСК МОЛОЧНОГО БРЕНДУ «ПРОСТО НАШЕ»
07.11.2023
Компанія Danone в Україні оголосила про запуск нового бренду з виробництва традиційних молочних продуктів «Просто Наше». Даний бренд приходить на зміну бренду Простоквашино, історичний час якого вичерпався з приходом фундаментальних культурних та ціннісних змін в українському суспільстві.
Для цієї події компанія обрала найдоречнішу нагоду – День Незалежності України. Адже запуск нового українського бренду – це ще один символічний крок до зміцнення самобутності та автентичності українського виробництва.
Команда зазначає, що більше року тривала робота над цим проєктом, тому наразі неймовірно радіє готовності перегорнути сторінку в історії бренду Простоквашино. За словами маркетинг менеджера ТМ «Просто Наше» Євгена Бардзіка: «Залишивши в минулому назву, ми беремо з собою в майбутнє наш досвід у виробництві, нашу експертизу у якості молока та молочних продуктів, нашу незмінну відданість підтримці локальних фермерів, які постачають нам сировину».
Лінійка бренду буде представлена в таких категоріях як молоко, кефір, ряжанка, сметана та сир кисломолочний. Вся продукція вироблятиметься на одному з заводів Danone (м. Кременчук, Полтавська область) виключно з фермерського молока, що постачаєьться на завод з найближчих ферм. На даному виробництві діють стандарти Належної Виробничої Практики (GMP) та HAССP, що означає забезпечення умов для виробництва виключно якісної та безпечної продукції.
Директор з Маркетингу компанії Danone в Україні Андрій Полуектов зазначає: «Бренд «Просто Наше» у кожному своєму прояві, починаючи від форми та змісту і завершуючи кожним окремим елементом айдентики на упаковці, демонструє цінності, які сповідує: це, передусім, турбота про близьких та рідних, що проявляється у неперевершеній якості та смаку. «Просто Наше» - це не гра слів, а справжня суть бренду, що нагадує нам прості цінності, які зараз важливі, як ніколи раніше».
Джерело: Danone в Україні