Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

УПАКОВКА МАЙБУТНЬОГО

26.01.2024

Від зручних, високоякісних готових страв до закусок на рослинній основі: як сьогоднішні тенденції можуть сформувати упаковку завтрашнього дня?


На початку 2022 року в компанії SIG уже обговорювали види продуктів харчування та напоїв, які споживачі хочуть купувати в картонній упаковці. А точніше, тип упаковки, який може задовольнити запити споживачів у цій сфері. Тоді було виявлено, що поживні, зручні, стійкі продукти з тривалим терміном придатності займають високі позиції, і картонні упаковки обслуговують споживачів на всіх фронтах.

 

Минуло майже два роки, і настав час переглянути ринок. Чи змінилися тенденції та наскільки, і як правильний пакувальний партнер, наприклад SIG, може допомогти виробникам і виробникам перетворити картонну упаковку та інші формати, такі як пакети з носиком, у можливості?

 

Цього року, завдяки постійному інтересу до здоров’я, споживачі продовжують вимагати такі харчові продукти, які є здоровими, сприяють підвищенню екологічності інгредієнтів, обробки та пакування, і які декларують певне функціональне призначення, наприклад, як «дружні до кишківника» чи «для кращого здоров’я кісток».

 

Хоча наведені тенденції пропонують виробникам багато можливостей з погляду диференціації продукції, інші фактори, такі як попит на спосіб життя «на ходу», криза вартості життя та навіть зростання алергії й непереносимості також треба брати до уваги.

 

Пам’ятаючи про все це, споживачі хочуть мати поживну їжу, яка може зберігатися довше, яка була відповідально отримана та виготовлена, і яка відповідає всім їхнім вимогам щодо різноманітності та естетичної привабливості без надто великих витрат. Зрештою, це продукти харчування, які пропонують їм якомога більшу цінність.

 

З огляду на очікуване зростання світового ринку упакованих харчових продуктів із приблизно 2,9 трлн доларів США у 2022 році до майже 5,3 трлн доларів США до 2032 року, можливості для виробників будуть збільшуватися: чи це готова їжа, яка відповідає нормі споживання клітковини для середньої дорослої людини, чи корисний суп у пакетику з горловиною, що полегшує транспортування його на роботу на обід.

 

Очікується, що сучасні споживчі тенденції збережуться, але з більшою увагою до екологічно чистих інгредієнтів та упаковки , більш креативних та інноваційних пропозицій рослинного походження, до функціональності та смаків. До нішевих тенденцій належать зростання попиту на продукти яскравих кольорів або продукти, які містять «розкішні» та здорові інгредієнти, такі як обліпиха чи морські водорості. Крім того, споживачі хочуть зручності та більшої різноманітності розмірів упаковки.

 

Пакувальні рішення SIG мають низку переваг, які допоможуть виробникам бути попереду в будь-якому випадку: чи хочуть клієнти бути гнучкішими, чи зменшити свій вуглецевий слід, чи пропонувати більшу різноманітність привабливих продуктів.

 

Джерело: SIG