УСПІШНЕ ПАРТНЕРСТВО VETROPACK ТА BARILLA
01.10.2025

Протягом багатьох років Vetropack є партнером Barilla з постачання оптимізованої та надійної тари. Це партнерство передбачає прагнення двох компаній зробити скляну тару легшою та екологічнішою, збільшуючи відсоток переробленого скла.
Менше матеріалів, більше якості з Vetropack
«Радість їжі для кращого життя» – це слоган, яким керується компанія Barilla, світовий лідер на ринках макаронних виробів, хлібобулочних виробів та соусів, де вона працює без шкоди для якості та захисту прав споживачів.
«Ми дуже ретельно підбираємо матеріали, зводячи їх до мінімуму — від картону до полімерів та скла, — зазначає Гульєльмо Боцано (Guglielmo Bozano), менеджер із закупівель упаковки з 2000 року, який працює в Barilla з 1997 року. – Це дозволяє нам економити ресурси, упаковуючи високоякісні продукти харчування в таку ж високоякісну упаковку, завжди шукаючи шляхи вдосконалення та інновацій».
Скляна тара використовується переважно для песто та соусів, з постійним прагненням до вдосконалення, де ключову роль відіграє партнерство з Vetropack.
Песто Barilla у банці
«У нас високі стандарти якості та обслуговування, – продовжує Боцано. – Ми очікуємо, що наші партнери нададуть спеціалізовану підтримку в розробці нової тари. Vetropack завжди був надійним партнером».
Під час оптимізації скляної тари Боцано зосереджується на двох основних аспектах: зменшенні кількості використовуваного матеріалу та збільшенні відсотка переробленого скла.
«Коли ми розробляємо нову банку, ми спочатку намагаємося передбачити потенційні проблеми. Потім, завдяки досвіду наших постачальників і наших команд, ми можемо зробити цілеспрямовані покращення. У випадку з 400-грамовими банками для соусів, приблизно після п’яти років досліджень ми досягли зниження ваги на 10%. Це було у 2016/17 році».
Ще одним успішним проектом є розробка банки об'ємом 525 г.
«Vetropack одразу ж знайшов правильну форму. Жодних критичних проблем чи розбивання скла не виникло, що демонструє досвід Vetropack».
Песто від Barilla
Одним із визнаних аспектів є культурна відповідність між двома компаніями.
«Barilla та Vetropack — це сімейні компанії, які поділяють однаковий менталітет, заснований на доступності та рівноправній співпраці. Це два основні елементи, в яких Vetropack довів свою сумісність із нами».
Перероблене скло: тара майбутнього
Дивлячись у майбутнє, Barilla прагне ще більше збільшити відсоток переробленого скла у своїй тарі.
«Спочатку ми використовували класичну прозору скляну банку, – підсумовує Боцано. – Під час візиту до постачальника я помітив кілька банок із легким затемненням. Це викликало мою цікавість. Після глибокого дослідження та співпраці з маркетинговими відділами переваги стали очевидними. Ми досі працюємо над цим. Я завжди вірив, що майбутнє полягає у постійному зростанні кількості використаного переробленого скла».
Зосередженість на зростанні
На сучасному ринку конкурентний тиск дедалі посилюється. Саме тому стратегія Barilla містить чіткі цілі для кожної категорії бізнесу на перспективу від трьох до десяти років, з особливим акцентом на підвищення ефективності, оптимізацію витрат та розширення на нових ринках, зокрема для соусів та песто.
Але очікування щодо ланцюжків поставок та сталого розвитку зростають. Це спонукає Barilla до конкретних ініціатив, спрямованих на підвищення сталості виробництва. Наприклад, за останні три роки компанія потроїла потужність своїх фотоелектричних систем для власного виробництва відновлюваної електроенергії на італійських заводах, і планує ще раз потроїти цю потужність до 2026 року. Скорочення викидів, підвищення енергоефективності та збільшення незалежності виробництва – це лише деякі з взятих на себе зобов’язань, підкріплених конкретними діями, викладеними в плані «Науково обґрунтовані цільові ініціативи» (SBTi). Ця стратегія ставить сталий розвиток в основу та вносить успішне партнерство з Vetropack до ключових елементів.