Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

МАЙБУТНЄ УПАКОВКИ В ІНДУСТРІЇ МОДИ

29.02.2024

Нове дослідження [1], проведене компанією Aquapak Polymers Ltd, що спеціалізується на технологіях матеріалів на основі полімерів, які можуть забезпечити як продуктивність, так і відповідальність за довкілля загалом, показує, що більшість (83%) вже впровадили екологічну упаковку.


Звіт «Майбутнє упаковки в індустрії моди – сприяння тенденції сталого розвитку» виходить у світ, коли Лондонський тиждень моди наближається до завершення, і ініціативи щодо сталого розвитку в основному стоять на порядку денному протягом останніх п’яти днів.

 

Коли їх запитали, як би вони оцінили націленість своєї компанії на використання екологічної упаковки на даний момент, 45% керівників моди сказали, що вони використовують лише екологічні матеріали, 38% відповіли, що почали їх використовувати, але є куди вдосконалюватися. Проте 14% сказали, що в бізнесі мало уваги приділяють їх використанню, а 3% сказали, що вони не є пріоритетом.

 

На запитання про стійкі матеріали, що використовуються на сьогодні, дві третини сказали, що вони використовують біополімери – полімерні матеріали, виготовлені з відновлюваних джерел біомаси, таких як крохмаль, олія, деревна стружка та тирса. Більш ніж половина (57%) сказали, що вони використовують картон, 52% вказали на поєднання багатьох матеріалів, таких як папір і полімер, а 48% сказали, що вони використовують нові полімери, які пропонують ті самі властивості, що й пластик, але не завдають шкоди навколишньому середовищу.

 

Коли їх запитали, наскільки ефективним, на їхню думку, буде використання екологічної упаковки в їхній компанії через три роки, лише 15% відповіли, що відмінним, 76% сказали, що добрим, і 9% вважали, що це буде середнім. Дослідження показало, що картон є матеріалом, який 71% модних брендів і роздрібних торговців найімовірніше використовуватимуть замість полімерів протягом наступних трьох років, за ним ідуть нові полімери (69%), а потім багатоматеріальні рішення (57%).


Марк Леппінг (Mark Lapping), генеральний директор Aquapak, коментує: «Наше дослідження показує, що екологічне пакування є одним із пріоритетів модних брендів і роздрібних торговців. Вони вже досліджують різні типи матеріалів для заміни полімерів, із переходом на картон і нові полімери, які забезпечують захист одягу й товарів, але не мають жодних екологічних проблем, пов’язаних зі звичайними полімерами».

 

Щоб допомогти зменшити забруднення полімерною упаковкою, Aquapak розробила Hydropol™, унікальний новий полімер, який є розчинним і нетоксичним для морського життя. Hydropol™ можна використовувати як альтернативу звичайному полімеру в широкому спектрі застосувань, оскільки він забезпечує таку саму функціональність і продуктивність, але без відповідних екологічних проблем. Зараз він використовується для виготовлення таких виробів, як сумки для одягу, пропонуючи всі необхідні характеристики традиційних поліетиленових пакетів: міцність і стійкість до проколів; прозорість плівки; захист від протікань і бруду.

 

Важливо те, що сумки для одягу Hydropol не викликають проблем із закінченням терміну експлуатації для споживачів і брендів. Їх можна утилізувати в існуючі потоки побутових відходів, не забруднюючи інші продукти, які можна переробити, або відразу розчинити в гарячій воді вдома, не утворюючи шкідливого мікропластику. Вони також піддаються компостуванню та нешкідливо розкладаються на суші чи в океані.

 

[1] Дослідження, проведене PureProfile за участю 100 керівників на рівні правління у Великій Британії, США та Австралії в листопаді 2023 року.