ВПЛИВ ШІ НА УПАКОВКУ
03.12.2025

Згідно з останніми дослідженнями Smithers, світовий ринок упаковки оцінюється у $ 1,2 трлн у 2025 році, і ШІ відіграватиме дедалі важливішу роль у зростанні галузі в найближчі роки.
У цьому ексклюзивному аналітичному документі офіційний партнер Smithers досліджує, як штучний інтелект вплине на індустрію пакування.
Основні висновки
Швидкість виходу на ринок: із покращенням інструментів дизайну ШІ допоможе швидше виводити кастомізовані продукти на ринок, але потреба в творчості людини залишиться.
Роль ШІ у розробці пакування: компанії, що займаються пакуванням, впроваджують ШІ для підвищення ефективності та точності по всьому ланцюжку постачання.
Ефективність ланцюжка постачання: розумніші системи забезпечать краще управління запасами, підвищать ефективність і зменшать відходи.
Перспективи на майбутнє
Штучний інтелект знизить бар'єри для креативності в дизайні упаковки. Відбудеться стрімке зростання персоналізованого та віртуального контенту, а також універсальних форматів упаковки, створених ШІ.
Існує великий потенціал для суттєвого зростання ефективності та сталого розвитку, оскільки ШІ оптимізує процеси — від вибору матеріалів до обробки наприкінці терміну служби. Розробка розумніших систем із самонавчанням може покращити адаптивність виробництва та сприяти реалізації повністю циркулярної економіки.