Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ЩО СКЛАДНОГО В ПАКУВАННІ ВОДИ?

30.10.2023

Вода – важливий природний ресурс, без якого не може існувати життя. В ідеальному світі ми б не обговорювали упаковану воду. Проте широке поширення упакованої води є сьогоднішньою правдою: очікується, що ринок упакованої води зросте на 6,70% у всьому світі протягом наступних п’яти років, і тільки в Сполучених Штатах вода очолює список популярних напоїв.

Можна було б подумати, що воду найлегше обробляти та наповнювати, тому що врешті-решт це просто вода. Мабуть ні.

Збереження смаку води
Вода є найбільш освіжаючим напоєм, і головна причина чому люди п’ють воду – це втамувати спрагу. Але вода також надзвичайно чутлива, коли справа доходить до смаку. Ряд факторів, таких як температура, освітленість і навіть якість повітря під час обробки, наповнення або зберігання, може змінити смак води. Споживачі мають на увазі відомий смак води, і їм не подобаються будь-які відхилення.

Таким чином, забезпечення нейтрального смаку без помітних слідів мінералів, який часто називають кришталево чистим смаком, є серйозною проблемою.

 

Розрахунок на зручність
Зручність є одним із головних чинників впровадження упакованої води. Вода має бути портативною, мати кілька об’ємів, легко питися та безпечно зберігатися, навіть якщо її не вживати за один раз. Для виробників ці фактори пов’язані з визначенням правильної упаковки, яка пропонує легкість використання з надійними закриттями.

 

Пропонуючи цінність, крім зволоження
Як і у випадку з іншими продуктами харчування та напоями, споживачі також хочуть більше від води. Отже, сьогодні ми маємо такі сегменти, як вітамінна, ароматизована, лужна вода тощо. Важливо зберегти освіжаючу есенцію, водночас збагачуючи воду для здоров’я та покращення смаку, щоб задовольнити зростаючі потреби споживачів у гідратації.

 

Бутильована вода – цей термін використовує більшість людей просто тому, що полімерні пляшки все ще є найпоширенішою упаковкою в цій категорії. Але сьогодні екологічна упаковка є справжньою проблемою, оскільки все більше споживачів намагаються зменшити свій особистий слід. І оскільки виробники шукають варіанти, щоб задовольнити ці вимоги сталого розвитку, вода в картонній коробці та упаковці в пакети стають визначними альтернативами, які допомагають вирішити всі виклики.

 

Враховуючи розмір категорії та різноманітність сценаріїв, у яких використовується упакована вода, на ринку упаковки домінуватимуть різні формати, якщо вони відповідатимуть викликам.

 

Майбутнє води
Вода залишиться найбільшою категорією напоїв у світі. Через попит на більш здорові та поживні напої категорія, ймовірно, буде далі розділена на стандартний і преміум-сегменти з доданою вартістю по всій таблиці, від збагачення до диференційованої упаковки.

 

Джерело: SIG