Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

СВІТОВІ ПОСТАВКИ АЛЮМІНІЄВИХ АЕРОЗОЛЬНИХ БАЛОНІВ ЗРОСЛИ НА 6,6%

11.03.2024

Ринки дезодорантів і засобів для догляду за волоссям є рушіями високого попиту.

 

Міжнародна організація виробників алюмінієвих аерозольних балонів (AEROBAL) повідомляє, що глобальні поставки її членів зросли на 6,6% до трохи більш ніж 3,2 млрд одиниць у першій половині 2023 року.

 

Зростання ринку пояснюється переважно високим попитом з боку найбільших за обсягом сегментів: дезодорантів, лаків для волосся та мусів для волосся, кожен з яких зріс приблизно на 8% порівняно з тим самим періодом минулого року. Попит з боку фармацевтичного сектора також зріс майже на 5%. Поставки на ринок піни для гоління були надзвичайно задовільними, навіть зросли в середньому двозначному діапазоні. Навпаки, попит у секторах харчових і побутових товарів, які є менш важливими з погляду обсягу, знизився на 2,5% та 12,5% відповідно.

 

Зростання ринку було зумовлене, зокрема, поставками до 27 країн – членів ЄС, включаючи Велику Британію, а також до Південної та Північної Америки, які зросли на 11% і 6% відповідно. Попит з Азії, Австралії та Африки стагнував, тоді як поставки на Близький Схід скоротилися приблизно на 8%.

 

Стійкість залишається на першому місці порядку денного

Тема сталого розвитку продовжує залишатися в центрі інтересу галузі та серед її клієнтів, щоб досягти мінімального можливого сліду CO2 від упаковки. Відповідно, попит на алюмінієві банки з максимально можливою часткою переробленого матеріалу є жвавим. Однак глобальна доступність високоякісного алюмінієвого брухту, необхідного для технічно складного виробництва алюмінієвих аерозольних балонів, обмежена. Ще одним ключовим завданням є узгоджена конструкція переробки, яка гарантує успішне та безпечне повернення алюмінієвих аерозольних балонів у цикл переробки матеріалів із мінімальними витратами матеріалів і складністю упаковки.

 

«Виробники алюмінієвих аерозольних балонів справляються із цим викликом і постійно працюють разом зі своїми партнерами в ланцюжку постачання над інноваційними та ще екологічнішими концепціями балонів», – зазначає генеральний секретар AEROBAL Грегор Шпенглер (Gregor Spengler).

 

Економічні умови та нестача робочої сили пригнічують настрої

Ослаблення світової економіки, постійна висока інфляція та нестача робочої сили погіршують настрої в промисловості алюмінієвих аерозольних балонів, хоча попит на аерозольні балони наразі залишається задовільним.

 

«Зокрема, тривала інфляція викликає невизначеність як серед наших компаній-членів, так і серед споживачів. Компанії стикаються з вищими процентними ставками та інвестиційними витратами, а споживачі страждають від подальшої втрати купівельної спроможності. Чи вплинуть ці події на індустрію аерозольних балонів повною мірою, залишається невідомим. Ми сподіваємося, що рівень інвестицій у нашу галузь залишатиметься високим для подальшого розширення конкурентоспроможності. Більше того, попит на споживчі товари, що швидко обертаються, такі як аерозольні балони, у минулому зміг значною мірою відокремитися від негативних економічних циклів. Ми сподіваємося, що це триватиме і в другій половині 2023 року», – підсумовує Шпенглер.

 

Джерело: AEROBAL