Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ПРИГОТУВАННЯ ЇЖІ ЗА ДОПОМОГОЮ ШІ ТА QR ДЛЯ ЛЮДЕЙ ІЗ ВАДАМИ ЗОРУ

25.01.2024

Компанія Unilever співпрацює з розробником додатків Be My Eyes, розширюючи використання на упаковці AQR-кодів («доступних» QR-кодів), щоб забезпечити допомогу штучного інтелекту в приготуванні їжі для сліпих або слабозорих покупців. Співпраця розпочнеться з випробування компанією Unilever технології Be My Eyes у Великій Британії за допомогою сінгапурського виробника локшини Colman's.


Відсканувавши AQR-код на лицьовому боці упаковки, покупці можуть отримати доступ до програми Be My Eyes, що з'єднує їх із волонтером для отримання інструкцій із приготування їжі в реальному часі або з віртуальним чат-ботом зі штучним інтелектом, який використовує можливості Chat GPT-4 для вирішення рецептурних або кулінарних питань.

 

Гігант FMCG використовуватиме AQR-коди для надання такої інформації про продукт, як інструкція з використання, інформація про переробку та інгредієнти, а також харчова цінність, взаємодіючи зі стандартною доступністю смартфонів через додаток Be My Eyes, щоб ділитися інформацією за допомогою аудіоопису або відображати інформацію більшим текстом.

 

Ця розробка знаменує собою першу інтеграцію технології штучного інтелекту Be My Eyes з харчовим продуктом, пропонуючи досвід приготування їжі вдома за допомогою штучного інтелекту.

 

Він ґрунтується на додаванні на упаковку AQR-коду, розробленого фахівцями з комп'ютерного зору Zappar, до продуктів Unilever Persil і Colman у Великій Британії минулого року, і є частиною глобальної стратегії Unilever щодо підключених пакетів, яка включає використання нового цифрового досвіду та технологій для розвитку й диференціації способу взаємодії покупців із продуктами Unilever та їх використання.

 

«Ми прискорили оцифрування наших упаковок, щоб запропонувати нові можливості для залучення бренду та покращення досвіду покупок, і тепер ми також зосереджуємося на тому, як ми можемо використовувати цифровий досвід, щоб зробити нашу продукцію доступнішою», — зазначає Рачана Донгре (Rachana Dongre), старший керівник відділу цифрової взаємодії та стратегії Nutrition & Ice Cream в Unilever.

 

«AQR-коди Zappar означають, що ми можемо допомогти сліпим і слабозорим покупцям мати рівний доступ до інформації, і інтеграція Be My Eyes у ці коди пропонує новий спосіб зробити повний досвід наших продуктів інклюзивнішим від торгового ряду до приготування їжі вдома».

 

7-кратний звичайний діапазон QR-сканування

Безкоштовний додаток Be My Eyes дозволяє користувачам зі сліпотою, слабким зором або сліпоглухістю отримувати доступну інформацію в реальному часі від волонтерів, навчених представників служби підтримки клієнтів та штучного інтелекту.

 

«285 мільйонів сліпих і слабозорих споживачів у світі купують ті самі продукти, що й усі інші», — коментує генеральний директор Be My Eyes Майк Баклі (Mike Buckley). «Труднощі з читанням інгредієнтів на упаковці та інструкцій із приготування їжі вже давно зіпсували кулінарний досвід цих споживачів. Прагнення Unilever використовувати нову технологію Zappar з Be My Eyes відкриває нову еру в доступності продуктів і зручності для людей з обмеженими можливостями».

 

 

Послуга Be My Eyes інтегрована в AQR-коди, додані до продуктів Unilever. Ці коди, розроблені Zappar, працюють, додаючи точково-штриховий візерунок навколо одного кута коду, і, як повідомляється, їх можна виявити з більшої відстані — «у понад 7 разів більше, ніж звичайне QR-сканування» — що дає змогу незрячим споживачам сканувати їх через програми доступності та полегшує пошук потрібних продуктів.

 

Каспар Тік'єр (Caspar Thykier), співзасновник і генеральний директор Zappar, ділиться: «Наша інтеграція з Be My Eyes є значним кроком на шляху до того, щоб зробити доступ до інформації основним правом людини. Поєднуючи технологію комп'ютерного зору Zapvision з новою інтеграцією OpenAI, ChatGPT4 Vision від Be My Eyes, ми раді забезпечити більш розмовний і допоміжний досвід для користувачів з однозначними, структурованими та точними даними».