ВІДСТЕЖЕННЯ ПЕРЕРОБКИ МОЛОЧНИХ ПЛЯШОК ЗА ДОПОМОГОЮ УФ ВОДЯНИХ ЗНАКІВ
01.09.2025
Завдяки партнерству з Polytag, Ocado Retail наносить УФ-мітки на пляшки з молоком під власним брендом, відстежуючи їх і збираючи дані протягом усього процесу переробки.

Ультрафіолетові водяні знаки не видно споживачам, але вони автоматично виявляються блоками виявлення пластику (PDU) на підприємствах з відновлення матеріалів (MRF) у Великій Британії та Північній Ірландії. Завдяки цьому перевірені дані в режимі реального часу передаються на інформаційну панель Polytag.
За допомогою цієї інформації Ocado розраховує отримати додаткове уявлення про час, місце та обсяг переробки своєї упаковки. Розуміння типу та місцезнаходження продуктів, що переробляються, також має допомогти у впровадженні стратегій переробки та дотриманні зобов'язань щодо розширеної відповідальності виробника.
Судячи з усього, такий рівень видимості «ніколи раніше не був доступний у таких масштабах». Polytag стверджує, що його MRF-заводи тепер можуть контролювати майже 50% потоку побутової переробки відходів у Великій Британії – і ці дані є надією, що вони сприятимуть досягненню рівня переробки 65% до 2035 року.
Ocado є членом-засновником програми Ecotrace компанії Polytag, яка спрямована на виявлення та збирання даних про одноразову полімерну упаковку протягом усього потоку переробки. Polytag закликає роздрібних продавців і брендів приєднуватися до ініціативи й відстежувати відходи упаковки, щоб досягти повністю циклічного обігу.
«Це початок загальногалузевого переходу до більш прозорої системи переробки, — сказала Еліс Реклі (Alice Rackley), генеральний директор Polytag. — Роздрібні торговці та бренди більше не можуть дозволити собі не знати, що відбувається з їхньою упаковкою.
Масштаб і темпи Ocado Retail у розгортанні цієї технології встановили шаблон для всієї галузі та доводять, що це можливо та необхідно, оскільки ми вступаємо в нову еру відповідальності для FMCG-брендів.
Дані зараз є. Інфраструктура на місці. Ocado Retail показує галузі, як цим користуватися».
Лаура Фернандес (Laura Fernandez), старший менеджер зі сталого розвитку в Ocado Retail, додала: «Ocado Retail постійно шукає підходи на основі даних для зменшення впливу на довкілля, і ми пишаємося тим, що стали першим інтернет-ритейлером, який представив технологію ультрафіолетового водяного знака Polytag в асортименті нашого власного бренду.
Ця технологія дозволяє нам по-справжньому зрозуміти повний життєвий цикл нашої упаковки та приймати значущі рішення на основі цих даних. Можливість відстежувати нашу продукцію за допомогою системи переробки є важливою віхою, оскільки ми прокладаємо шлях до більш екологічних практик».
Джерело: Packaging Europe