Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

КОЛІР І СМАК – 2024

14.12.2023

Компанія dsm-firmenich оголосила Peach+ своїм 12-м щорічним «Смаком року» на 2024 рік. Peach+ також натхненний Pantone 13-1023 Peach Fuzz, кольором 2024 року за версією всесвітнього авторитету у сфері кольору року. dsm-firmenich визначила «безмежні можливості» для персика, а The Flavor House визначає, як харчові бренди можуть бути лідерами з новими тенденціями для створення продуктів харчування та напоїв із «високим впливом, використовуючи сенсорні та емоційні потреби».


Вибір Peach+ і Pantone 13-1023 Peach Fuzz базується на нових сигналах у культурному та споживчому ландшафті, де тенденції «доброти, спільності, добра та комфорту» були визначені dsm-firmenich як такі, що мають все більшу актуальність.

 

Багатогранні значення
Peach+ планується як можливість впровадити інновації в смак, вийти за межі традиційних соковитих солодких аспектів, щоб також розглянути більш м'які, гладкі, легкі, освіжаючі, текстурні елементи.

 

Персик є одним із найстаріших культивованих фруктів у світі, маючи 4000-річну історію, яка почалася в Китаї й триває донині. Китай є світовим лідером із виробництва та експорту персиків, вирощуючи понад 400 сортів.

 

«Наше дослідження показує, що персик має багато багатогранних значень», — додає Джеффрі Річард Шмоєр, віцепрезидент із людських уявлень про смак, текстуру та здоров'я в dsm-firmenich.

 

«А ще персик неймовірно емоційний. Незважаючи на те, що персик має довгу історію, він також має інноваційне майбутнє».

 

Мікель Циркус, глобальний креативний директор зі смаку, текстури та здоров'я в dsm-firmenich, каже, що «Смак року» демонструє нові тенденції в харчових ароматизаторах.

 

«Це можна побачити через проактивний сенсорний досвід і творіння, і з року в рік він виконує свою місію: дати нашим клієнтам можливість бути лідерами в глобальних тенденціях».

 

Згідно з Emotions 360, запатентованим дослідженням споживачів dsm-firmenich, яке вимірює споживчі емоції, пов'язані з інгредієнтами, персик є дещо унікальним у тому, що він має багато вроджених контрастних якостей, таких як «поблажливий і балуючий», але також «освіжаючий, оживляючий, молодий, але ностальгічний».

 

Персик був «вічнозеленим фруктовим смаком» у багатьох категоріях протягом десятиліть, зі стабільною часткою присутності в інноваціях у більшості регіонів. Сьогодні популярність персика зростає в деяких регіонах і категоріях, як в якості основної тональності, так і в поєднанні з іншими.

 

 

DSM-Firmenich – швейцарсько-голландська компанія, зареєстрована на Euronext Amsterdam, з діяльністю майже в 60 країнах, доходом понад 12 мільярдів євро та різноманітною командою по всьому світу, що налічує майже 30 000 співробітників, які щодня та всюди втілюють прогрес у життя™ для мільярдів людей.

 

Як новатор у галузі харчування, здоров'я та краси, dsm-firmenich заново винаходить, виробляє та комбінує життєво важливі поживні речовини, смаки й аромати для процвітання зростаючого населення світу. Завдяки широкому спектру рішень, натуральним і відновлюваним інгредієнтам та відомим науково-технічним можливостям, dsm-firmenich працює над створенням того, що є необхідним для життя, бажаним для споживачів та більш стійким для планети.

 

Презентація Pantone 13-1023 Peach Fuzz також знаменує 25-річчя програми «Колір року» Pantone.

 

Яскраве та мирне майбутнє
У часи потрясінь у багатьох аспектах нашого життя dsm-firmenich підкреслює, що колективна потреба суспільства у вихованні, емпатії та співчутті стає «все більш міцною», як і «бачення більш мирного майбутнього».

 

«Затишний персиковий відтінок, м'яко розташований між рожевим і помаранчевим, Pantone 13-1023 Peach Fuzz приносить приналежність, надихає на перекалібрування та можливість для виховання, створюючи атмосферу спокою, пропонуючи нам простір, щоб бути, відчувати, зцілюватися й процвітати від того, чи проводимо час з іншими, чи знаходимо час, щоб насолодитися моментом наодинці», – каже Леатріс Айсман, виконавчий директор Інституту кольору Pantone.